9 Şubat 2013

Yusuf Güzeli


İffeti Yusuf'tan kalma güzelliğine kelam bulmak zor 
Aşkınla yanmak da.. 
Ama Züleyha olmaya geldim zindanında.. 

Nefreti iliklerime işlemiş gri bir şehir çaldı düşlerimi.. 
Haraç mezat satılıyor ruhum gözlerinin boşluğunda.. 
(S)aklıyamıyorum kendimi bu aşktan.. 
Kokunu bir kez olsun dolduramadım hücrelerime 
öpemedim saçlarını tel tel.. 
Alışamıyorum sensizliğe.. 
Sensizlik nasıl yaşanır Yusuf Güzeli??Öğretsene bana.. 
Nasıl uyanılır sensiz 
Gece nasıl sıyrılır gözlerinin renginden?? 
Ömrüme kattım seni.. 
Gözlerini yama yaptım yokluğuna.Şİmdi hangi boşluğa baksam gözlerine düşüyorum.. 
Varlığının yoksunuyum..Varlığına yok-um.. 
Susacak mısın böyle sevdiğim?? 
Bir ses vermeyecek misin canhıraş sesime?? 
Duymadın mı sevdamın çığlıklarını..Susa/ma/yışımı.. 
Gözlerini içiyorum nicedir.Niye hala susuz çatlıyor dudaklarım?? 
Yusuf Güzeli..Uyandır-sana beni bu kabustan.. 
Küçük bir evi işaret ediyor yağmur.. 
Perde dikemiyorum gölgesizliğine.. 
Isınmıyor hiçbir oda sensiz.. 
Hangi cama yaslasam başımı adına d/üşüyorum.. 
Şimdi evimin hangi köşesine gömmeliyim hayalini?? 
Her kapı vuruşunda sesini duymanın umuduna sağır kalmayı becerebilir miyim?? 
Gece renginde gözlerini unutabilir miyim tozlu raflarda?? 
Affet sevdiğim!!Sana sensiz düşler büyütmek alnımın yazısı.. 
Seninle başlayan bir öyküm yok.. 
Öyküsüzlüğüme öyküne öyküne yine sana düşüyorum..Beni aşk tuttu..Kaçamıyorum.. 
Hasretten de ölünür mü diyorlar.. 
Oysa öle öle yaşıyorum azab-ı sair yokluğunu.. 
Mendilci çocukların gülüşünde kaldı visal.. 
Yusuf Güzeli..Aşkın adı..Müebbet bir sensizlik mi payıma düşen?? 
Şimdi dipsiz kuyularda bir yudum su bekliyorum varlığından.. 
Bu kuyunun sonu Mısır'a varmıyor.. 
Öyle ki Yaradan'a secdedeyken alnım gelmeyişine ıslanıyor kirpiklerim.. 
Çıkarsana beni BU karanlık kuyulardan Yusuf Güzeli.. 
Dileğim Mısır'da sultan değil yürğinde köle olmak.. 

Her defasında kendine yağan bir yağmurun saçlarında ıslanıyor aşk.. 
Efil efil haylaz bir rüzgarın ellerinde kalıyor kan revan.. 
Adımla başlıyor gece..Güneş uyanmıyor oysa adını duymayınca.. 

Ey Mah-ı Şebârâ!Yusuf Güzeli!! 
Bezm-i cihanda adın şahlanıyor.. 
Efganım yankılanıyor her sokak başında.. 
Aşkına düçar her zerrem.. 
Uyursam gelirmisin yine??Öper misin düşümden?? 
Sarı güller dökülür mü saçlarından yastığıma??Külbe-i Ahzanıma bir süheyl düşer mi uzaklardan?? 

Tıynetinde güzellik uyuyor Yusuf Güzeli..Sırrı dökülüyor aynaların.. 

Gözlerim direnemiyor sensizliğe ve zamana.. 
Uykuma düş Yusuf Güzeli..Düş ki uyanayım sensizlikten..


Alıntı


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder